..:: Lehce pesimistický šiřitel otevřených standardů, který se nepřestává divit, co se okolo něj děje ::..

Delší komentář k normalizační pekárničce

16. března 2008 v 14:54 |  Úvahy a názory
Podíval jsem se náhodou do komentářů na mém blogu a všiml jsem si, že u článku "Taková normalizační pekárnička" se na mé poměry rozproudila delší diskuze, kam přispěli i zaměstnanci Crocusu i jiní nespokojení lidé. Takže si neodpustím delší komentář.

Prodavačky jsou prostě klíčovou postavou každého obchodu. Člověk může mít sebelepší vizi, zboží a cokoliv, ale pokud si není sto sehnat dostatečně slušný personál, může ho to stát hodně peněz. Uznávám, že něco jako "milé a ochotné chování" není něco, co se dá snadno u zaměstnanců vycvičit nebo vynutit, zvlášť za této situace, kdy je v podstatě nadbytek práce a hlavně v republice, kde slušnost je v zásadě chápána jako slabost. Nic jiného ale majitelům nezbývá. Do karet jim ale hraje naše ekonomická situace. Za několik let budeme na úrovni dnešního Neměcka (myslím tím z hlediska průběhu ekonomiky, ne platem) a v okamžiku, kdy začne být o práci i "kšeft" zase boj, budou moci být zaměstnavatelé tvrdší a zaměstnanci budou muset být řekněme agilnější. A to mluvím jak jako zaměstnanec, tak jako zákazník.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Petr Petr | Web | 19. srpna 2008 v 21:26 | Reagovat

Tak stím se dá jen souhlasit...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama